Výměna / Reklamace
Potřebuješ něco vyměnit ?
Výměnu zboží možná až do 15. ledna 2021 a to za jiný kus.
Pro podrobnější popis, otevři Obchodní podmínky viz. VI. Odstoupení od smlouvy
Napiš nám a nezapomeň připojit číslo objednávky, ať ti co nejdřív dodáme ten správný kousek, ze kterého budeš mít konečně radost. Výměnu po ČR řešíme prostřednictvím Zásilkovny zdarma, obsluze své pobočky nahlásíš jen kód pro vrácení. Do balíčku přilož lístek s číslem objednávky, případně napiš, co ti máme poslat. Zbytek zařídíme my.
Vrácený kousek prosím pošli nepraný a neobnošený, s cedulkami a nepoškozeným obalem, aby udělal radost ještě někomu dalšímu (samozřejmě nepočítáme s vnitřním ochranným papírem).
Chceš zboží vrátit či reklamovat?
Pro podrobnější popis, otevři Obchodní podmínky viz. VII. Práva z vadného plnění
Do 14 kalendáčních dnů od převzetí zboží můžeš podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Dej nám o tom prosím nejdřív vědět na pfeferonkaeshop@gmail.com.
Důvod uvádět nemusíš, ale můžeš, nám to pomůže a do budoucna třeba něco zlepšíme. Vaše názory nás zajímají.
Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoškozené, nenošené, neprané a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, ze kterého proběhla platba.
Náklady na dopravu v tomto případě přecházejí na vaši stranu, popř. budou odečteny z vrácené částky
Reklamace
Pokud je produkt vadný, poškozený, napište stručný popis vadi a přilož fotografii na email pfeferonkaeshop@gmail.com.
Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit co nejdříve.
Děkujeme za pochopení